Vädret

Igår var det jättetjocka ute på Atlanten. Man såg knappt vattnet när man tittade ut genom fönstret. Riktigt tät dimma alltså! Men allra mest har vi faktiskt haft sol. Jag har hört rykten om att det bara är grått och trist väder i Sverige så vi verkar ju ha haft mer sällskap av solen än vad ni har haft där hemma.
Då kan det vara så här vackert ute på det stora havet!






Och vattnet är såååå blått och fint!
Häftigt också att man ser att jorden är rund när man tittar mot horisonten:) Underbart!

 

 


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ser fint ut, här är det grått, men solen tittar faktiskt fram lite just nu.

<3

2009-11-29 @ 14:17:22
Postat av: Mia & mormor

Hej storplutt!

Nu har jag visat mormor din blogg. Hon tycker att du är jätteduktig som jobbar på båten och att du är duktigt på att skriva!

Fina bilder du har tagit! Det verkar härligt. Tråkigt bara att vara i maskin den mesta tiden..

Vi ser fram emot julklapparna från Liverpool! Och från New York?!

Kramisar från Mia, mormor och Bootsie

Mamma hälsar också. Hon kom just genom dörren efter att ha köpt försenad födelsdagstårta till sig själv.

2009-11-29 @ 14:37:01
Postat av: Tina

Vad härligt att solen tittar fram lite grann för er också Kattis!:)



Mia: Hälsa mormor att jag tackar för berömmet!:) Hehe,mjo,men det är ju det vi är här för!:P Dock har jag inte varit så mycket i maskin än så länge..Varit på däck och med elektrikern.

Liverpool får alla ifrån! Lilli får två från Canada också..Ska se vad jag hittar till dig o Kattis i NY=)

Kramisar tillbaka till alla fyra!

2009-11-30 @ 02:52:16
Postat av: Tjockisen

Själv är jag jättetjock i Göteborg :)

2009-12-02 @ 12:12:41
Postat av: Tina

Haha! Du är la för go alltså:)

2009-12-02 @ 22:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0