Rotterdam (tror jag?)

Efter lunchen så gick jag in i hytten för att titta ut genom fönstret lite grann. Vi har nämligen närmat oss något slags land så för en gångs skull är det inte bara vatten och titta på:P
Lustigt nog så styrde lotsbåten in till oss just då och lotsarna lämnade vårt stora fartyg. Fattar inte varför man har lots så här långt ifrån land, men det kanske är grundare och farligare vatten här än vad jag tror..
Hur som helst så vajade Nederländernas flagga i vinden på lotsbåten och det stod Rotterdam i aktern på den. Så jag tror att det är där vi är!:)
Kan stämma med tanke på att jag i morse fick ett sms från tre där det stod "Välkommen till Nederländerna". Blev väldigt förvånad då jag inte har haft någon täckning på telefonen på över ett dygn...

Just nu är det väldigt lugnt och tyst ombord. Vattnet är i princip stilla och av någon anledning så orsakar inte maskinerna så mycket skakningar heller...Skönt!

Nu är det dags för lektion igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0