Jag antar att det är någon slags "halva-tiden-har-gått-kris"...

...för just nu känns allting ganska segt och tråkigt ombord. Man gör i princip samma saker,dag ut och dag in. Fartyget skakar och rullar så man blir trött i både huvud och kropp. Både jag och Linn är helt orkeslösa, helt matt i hela kroppen! Typ som att man har feber dygnet runt, men då skulle jag nog känna mig lite mer sjuk:P

Det enda som piggat upp denna vecka är att det har varit mycket hamnar och iland gående för oss studenter. Imorgon är det dags igen. Då blir det en heldag i Baltimore!
Tydligen ska hela klassen börja dagen med att gå på ett Aquarium och se någon delfinshow och sedan får man göra vad man vill. Jag tycker det känns jättekul för jag älskar att gå på Aquarium och vem tycker inte om delfiner liksom?:)

Nää, hela dagen idag nere i maskin har jag bara gått och längtat efter imorgon. Efter lunch gjorde jag inget vettigt alls. Jag satt mest och kollade på när en klasskompis svarvade, för maskinisten som jag gick med hade inga arbetsplaner för honom och mig. Så efter fikat gav jag upp och har legat i hytten och läst istället.
Men det var kul i början av dagen när jag fick skita ner fingrarna lite grann och faktiskt göra lite arbete i maskin för första gången på hela resan! Hoppas att fler dagar blir så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0