4e advent

Så var då 4e advent och vår sista söndag ombord på Atlantic Cartier här. Ett tag kändes tiden här som en evighet, men nu när slutet är nära så har tiden verkligen bara rusat iväg tycker jag. Läskigt!

Dagen bestod av sömn fram till kl.12, lunch, fotografering med hela klassen nere i maskin, packning och cocktailhour med Linn i hytten. Vi tyckte att vi förtjänade det efter att ha varit nyktrast av alla på hela resan;)
Senare ikväll blir det sedvanligt adventsfirande med klassen genom att kolla på ett avsnitt av Hipp Hipps julevangelium. Denna söndag verkar det tyvärr dock inte bli några lussebullar. Jag och Linn var duktiga och bakade förra söndagen, men nu har man inte så mycket lust till någonting alls.
De flesta är lite besvikna över att vi är ett dygn försenade och inte kommer till Sverige förrän tisdag morgon. Jag är glad så länge jag får fira jul hemma. Det är det viktigaste:)



Hela klassen och vår lärare Mårten till vänster om orangea overallen



Här sitter vi på tre av maskinens sex cylindrar (fast stackars Jonathan fick inte vara med på kortet då han åkte på rollen som fotograf...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0